|
ÖN BİLGİLENDİRME FORMU VE MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
|
|
1. TARAFLAR
İŞLETMECİ/SATICI BİLGİLERİ
Ünvanı : Net Ekran 11 Televizyon ve Medya Hizmetleri Anonim Şirketi
Mersis No : 0631073112000015
Adresi : Gayrettepe Mah. Vefa Bayırı sok No:2 10.Kat Oda No 10K04 Beşiktaş / İstanbul TÜRKİYE
TELEFON : 444 5 375
|
2. ÖN BİLGİLENDİRME FORMU VE MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİNİN KONUSU
İşbu Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesinin (FORM) konusu, İŞLETMECİ’nin Abonelik Sözleşmesine göre ALICI’ya sunduğu aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.
|
3. ÜRÜN VEYA HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ VE FİYAT
FORM konusu ürün veya hizmetin adı, KDV dahil satış fiyatı ve temel nitelikleri aşağıda yer almaktadır.Detaylı bilgi www.tivibu.com.tr'de yer almaktadır.
ÜRÜN/TARİFE/PAKET ADI :Tivibu GO Sinema Paketi
ÜRÜN/TARİFE/PAKET ÖZELLİKLERİ :Web, Cep, Tablet
ÜRÜN/TARİFE/PAKET SÜRESİ :1 Ay*
ÜRÜN/TARİFE/PAKET ÜCRETİ :Ücretsiz
KAMPANYA ADI :
TAAHHÜTLÜ/TAAHHÜTSÜZ :TAAHHÜTSÜZ
*1 Aylık paket süresi sonunda Tivibu GO üyeliğiniz otomatik olarak sona erecektir.
Sunulan Tivibu GO Paketi (Web, Cep, Tablet) üzerinden izlenebilecektir. Web, Cep, Tablet erişim tipinde Abone paketleri, bilgisayar, akıllı cep telefonu, tablet üzerinden izleyebilir.
Pakete türüne göre kanal sayıları ve içerikleri değişkenlik göstermektedir.
Bir Türk Telekom Tek Şifre hesabı ile sadece bir kullanıcı Tivibu GO hizmetine erişim sağlayabilir. Aynı anda birden fazla kişi aynı Tek Şifre hesabı ile Tivibu GO hizmetine erişim sağlayamaz. Tivibu GO internet üzerinden veri akışı ile gerçekleşen bir hizmet olduğu için Tivibu GO hizmetine bağlantı kurduğunuz internet paketinin kotası etkilenecektir. Aşağıda belirtilen yayın akış büyüklüklerine göre kullanıcıların bağlantı kurmuş olduğu internet paketlerine farklı kota tüketim değerleri yansıyacaktır. ALICI’nın bağlı olduğu operatöre ve tarife paketine göre kota tüketimine bağlı olarak ilave maliyet yansıyabilir.
Kirala& Satın Al hizmetleri, paketinize dahil değildir ve seçmiş olduğunuz ödeme yöntemine göre içerik adedince ayrıca ücretlendirilir. Güncel paket ve film fiyatlarını öğrenmek için www.tivibu.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
|
4. ÖDEME VE TESLİMAT:
Satın alınan hizmetin fiziksel bir teslimatı yoktur. Satın aldığınız hizmet ile ilgili bilgilendirmeyi okumanız ve bu FORM’u onaylamanızı müteakip hizmet satışı tamamlanacaktır.
ALICI, Tivibu Go hizmetini, Web, Cep, Tablet erişim tipinde tercih etmesi durumunda; bilgisayar, desteklenen browserlar, akıllı cep telefonu, tablet üzerinden izleyebilir. Web, Cep, Tablet ve Smart TV erişim tipinde tercih edilmesi durumunda bilgisayar, akıllı cep telefonu, tablete ek olarak desteklenen akıllı televizyonlarda bulunan Smart TV uygulaması üzerinden izleyebilirsiniz.
Uygulamalar Android işletim sistemli cihazlar için Playstore’dan iOS işletim sistemli cihazlar için App Store’dan indirilebilir. Tivibu Go hizmeti ancak Sertifikalı ve root/jailbreak işlemi yapılmamış cihazlar üzerinden kullanılabilir.
Sunulan mal/hizmet, işbu Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi hükümlerine uygun olarak Net Ekran 11 Televizyon ve Medya Hizmetleri Anonim Şirketi tarafından ifa edilecektir.
Ürün/tarife/paket ücreti ALICI’ya satışın gerçekleştiği kanala göre sunulan ve/veya ALICI tarafından seçilebilen ödeme yöntemine göre yansıtılacaktır.
|
5.CAYMA HAKKI
Tüketici'nin satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin siparişten cayma hakkı vardır. Ancak aşağıda sayılan bazı mal/hizmetlere ilişkin sözleşmelerde kanunen cayma hakkı yoktur.
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
b)Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
Kanunen cayma hakkı öngörülmemiş hallerde cayma hakkından faydalanılamayacağı gibi bu hakkın usulüne uygun veya zamanında kullanılmadığı durumlarda Tüketici cayma hakkını kaybeder.
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği madde 15 (ğ) ve (h) maddeleri gereğince elektronik ortamda anında ifa edilen ve/veya cayma hakkı süresi sona ermeden önce tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin cayma hakkına ilişkin 9. maddesinin 1.fıkrasında yer alan hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin kullanılabilecek cayma hakkı kapsamında değildir.
Taahhütlü bir kurgudan yararlanılması halinde ise taahhüde aykırılık halinde yararlanılan toplam indirim ile kalan ay ücretler toplamından lehe olan yansıtılacaktır.
|
6. TÜKETİCİ ŞİKÂYETLERİ ÇÖZÜM MEKANİZMASI
Satın alınan hizmetle ilgili soru, talep ve şikayetler yukarıdaki adrese ya da 444 5 375 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri numarasına iletilebilir.
Ayrıca, şikâyet ve itirazlar konusundaki başvurular, Bakanlıkça her yıl Ticaret Bakanlığı tarafından Aralık ayında ilan edilen parasal sınırlar dâhilinde ürün veya hizmetin satın alındığı veya ikametgâhın bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyeti'ne veya Tüketici Mahkemesi'ne yapılabilir.
|
7. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI
SATICI, 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu’nun 51 inci maddesi ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (‘’KVKK’’) ve ikincil düzenlemeler ile Kurul kararları ile rehberleri başta olmak üzere, Kişisel Verilerin korunması ile ilgili yürürlükte bulunan tüm düzenlemelere, usul ve esaslara uygun davranmakla yükümlü olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder. SATICI, işbu Sözleşme ifası süresince ALICI’dan edindiği veya karşı taraf adına elde ettiği kişisel verilerin işlenmesine ilişkin tüm faaliyetleri bakımından, KVKK başta olmak üzere kişisel verilerin korunması alanında yürürlükte bulunan veya ileride yürürlüğe girebilecek olan her türlü ulusal mevzuata tabi olduklarını ve kişisel veri içeren tüm işlem süreçlerinde bu mevzuata uyumun yasal yükümlülükleri dahilinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder. Ayrıca, Kişisel Verileri Koruma Kurulu (‘Kurul’) tarafından yayınlanacak olan Kurul Kararları ve Rehberlerde ortaya konulan ilkelere de kişisel veriler mevzuatı dahilinde riayet edeceklerini kabul, beyan ve taahhüt eder.
ALICI, Kişisel Verilerinin SATICI tarafından hizmetleri sağlaması için gerekli olduğu ölçüde, ayrıca pazar, davranışlar ve tercihler ile ilgili araştırmaların yapılması, reklam, hedefli reklam, kampanya, teklif, hediye, promosyon, tanıtım, kutlama, ödül, çekiliş gibi pazarlama faaliyetleri ile ürün ve hizmetlerin çeşitlendirilmesi, performans ölçüm/derecelendirme işlemleri, iş geliştirme ve iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, İŞLETMECİ’nin sunusunun ALICILARI’nın beklentilerine uyarlatılması, hizmetlerin kalitesinin yükseltilmesi, ALICILAR için toplu bir imgenin oluşturulması ve reklam yapılması amacıyla, istatistiksel, idari ve muhasebeyle ilgili amaçlarla toplanmasını, işlenmesini ve kullanılmasını kabul eder.
ALICI’ya ait tüm bu Kişisel Veriler KVKK, ilgili yönetmelikler ve her halde ATICININ ’nın İnternet Sitesi’nde yer alan Aydınlatma Metnine uygun olarak işlenecek, saklanacak ve Aydınlatma Metninde belirtilen amaçlar dâhilinde kullanılacaktır. https://www.netekran11.com.tr/content/pdf/Tivibu_Aydinlatma_Metni_v7.pdf
|
8. DİĞER HÜKÜMLER
İşbu FORM, Abonelik Sözleşmesi'nin/kullanıcı sözleşmesinin/kullanım şartlarının ve varsa Taahhütnamenin ayrılmaz bir parçası ve eki niteliğindedir. FORM’da yer almayan hususlarda; Abonelik Sözleşmesi/kullanıcı sözleşmesi/kullanım şartları ve (varsa) Taahhütname hükümleri geçerli sayılacak ve FORM’un uygulanmasından doğacak ihtilaflar bakımından bu belirtilen hükümler uygulama alanı bulacaktır.
Bu Form elektronik ortamda taraflarca okunup, kabul edilip, teyit edilmiştir, Form’da düzenlenmemiş hususlarda 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuat hükümleri uygulanır.
ALICI, 6502 SAYILI KANUNUN 48. MADDESİNİN GEREĞİNCE FORM’U OKUYUP BİLGİ SAHİBİ OLDUĞUNU VE ELEKTRONİK ORTAMDA GEREKLİ TEYİDİ VERDİĞİNİ KABUL, BEYAN VE TAAHHÜT EDER.
FORM’un onaylanması ile ALICI sözleşmenin tüm koşullarını kabul ederek hizmetin başlamasına onay vermiş sayılacak ve FORM onay tarihi itibariyle yürürlüğe girerek ödeme yükümlülüğü doğacaktır.
|
|